Hrvatska udruga radnih terapeuta od 8. do 12. lipnja 2016. godine organizirala je 2 praktične radionice:
Program Naučiti se igrati (Learn to play) i Procjena djetetove igre pretvaranja (ChIPPA – The Child-Initiated Pretend Play Assessment).
Sudjelovanjem na 2 dnevnoj radionici “Naučiti se igrati: Kako razumjeti djetetovu okupaciju igre u radnoterapijskom pedijatrijskom tretmanu”, sudionici su razvili znanja o razvoju simboličke igre od 18 mjeseci do 5. godine i kako to znanje uporabiti u procjeni djetetovih sposobnosti igre te implementaciji programa „Naučiti se igrati (Learn to play)“.
Kroz trodnevnu radionicu Procjena djetetove igre pretvaranja (ChIPPA), polaznici su se upoznali s temeljnim pretpostavkama ChIPPA procjene, vođenju bilješki, načinu bodovanja i interpretacije rezultata. Procjena djetetove igre pretvaranja (ChIPPA) je standardizirana procjena kojom se dobiva uvid u kvalitetu djetetove sposobnosti samostalnog razvijanja igre pretvaranja.
Na radionicama su sudjelovali radni terapeuti, logopedi, psiholozi, edukacijski-rehabilitatori, fizioterapeuti i socijalni pedagozi.
Radionice su održane u prostorima Hotela I u Zagrebu.
Predavačica je bila radna terapeutkinja Karen Stagnitti PhD, BOccThy, GCHE, utemeljiteljica programa Learn to Play i ChIPPA procjene te je sudionicima iz prve ruke prenijela znanje na interaktivan način.
HURT Tim