Naučiti se igrati - NAPREDNI TEČAJ (uključivanje djece sa autizmom u igru)

Naučiti se igrati - NAPREDNI TEČAJ, uključivanje djece sa autizmom u igru

Predavačica: Karen Stagnitti PhD, BOccThy, GCHE

Profesorica na Školi za zdravstvo i društveni razvoj na Sveučilištu Deakin, Victoria, Australija. Radna terapeutkinja  i doktor psihologije sa preko 35 godina iskustva u programima rane  intervencije. O dječjoj igri, koja joj je područje istraživanja, izdala je više od 120 publikacija. Razvila je nekoliko procjena igre uključujući: ChIPPA-u, Pretend Play Enjoyment Developmental Checklist i Animated Movie Test.

Ova jednodnevna radionica temelji se na dvodnevnoj uvodnoj radionici Naučiti se igrati održanoj 2016. godine u Zagrebu. Na naprednoj radionici Naučiti se igrati očekuje se da polaznici imaju znanje o razvoju igre pretvaranja i njenoj procjeni. Ova radionica predstavit će novu procjenu igre takozvanu Čeklistu razvojnog uživanja u igri pretvaranja, Pretend Play Enjoyment Developmental Checklist.

Polaznici su upoznati sa smjernicama koje okružuju terapiju Naučiti se igrati. O prostoru za igru se raspravilo i napredni procesi i načela su pokriveni te se prakticiraju, uključujući daljnje terapeutske vještine za uključivanje djece u igru, kao što su praćenje, empatička refleksija, držanje, postavljanje granica i kongruencija. Prikazane su tri faze promjene terapeutskih vještina terapeuta.

Tijekom jednodnevne radionice raditi će se na dva prikaza slučaja, od same procjene pa do planiranja terapijskih susreta. Radionica je fokusirana na praktično rješavanje problema teških slučajeva te kako facilitirati sposobnosti igre kod djece kojima se teško igrati. Tijekom radionice također će biti uključen brainstorming, radionice aktivnosti igre, materijal za igru na terapijskim susretima, i uključenje djeteta u igru.

Sadržaj radionice:

  • Teorijske podloge terapije Naučiti se igrati unutar kliničkih okvira
  • Soba za igru
  • Koju aktivnost koristim sada?
  • Tri stupnja terapeutskih vještina i uključivanja djece
  • Napredne terapeutske vještine

Datum i mjesto održavanja: 10. ožujka 2019, HURT (Vukomerec 45, Zagreb).

Prijave do 25. veljače 2019. godine

Više informacija možete pronaći u PDF datoteci: Naučiti se igrati – NAPREDNI TEČAJ.


Edukacija je bodovana od strane Hrvatske komore zdravstvenih radnika.

Uvjeti otkazivanja

Od edukacije možete odustati do tri tjedna prije početka bez snošenja troškova. Kako biste to učinili morate obavijestiti organizatora (HURT) u pismenom obliku prije isteka roka. Ukoliko ste prijavljeni te ne možete nazočiti edukaciji, potičemo na zamjenu. Otkazane prijave primljene nakon isteka roka za otkazivanje neće biti uvažene, te će vam biti naplaćen puni iznos kotizacije. Nema povratka novca za sudionike koji odustanu tijekom edukacije; iako u slučaju izvanrednog stanja ili promjene rasporeda individualno će se razmotriti nastale teškoće i rješenja u skladu sa HURT uvjetima otkazivanja/promjene.

Više novosti

ERASMUS+IDEMOCRACY
Erasmus+ 2020-1-ES01-KA204-083066 Hrvatska udruga radnih terapeuta sudjeluje na još jednom ERASMUS+ projektu "IDEMOCRACY - PROGRAM TRENINGA PROMICANJA OSTVARIVANJA DEMOKRATSKIH PRAVA OSOBA S INTELEKTUALNIM TEŠKOĆAMA U DIGITALNOM DRUŠTVU" Glavni cilj projekta IDemocracy je povećati kompetencije ...
Pročitajte više
ERASMUS+ - Uključivanje osoba s Downovim sindromom u provedbu ciljeva održivog razvoja kroz društveno korisno učenje
Hrvatska udruga radnih terapeuta je tijekom 2020 godine započela s projektom “ODRŽIVA USLUGA U OSOBA S DOWN SINDROMOM” . Glavni cilj projekta je bio povećanja kompetencija osoba s Down sindromom i kompetencija njihove podrške u vezi s provedbom ciljeva održivog razvoja kroz društveno koris...
Pročitajte više
ERASMUS+ CP i rana intervencija - 2. sastanak projektnog konzorcija
APCB – Associação de Paralisia Cerebral de Braga (Portugal) 28. i 29. ožujka 2019 godine. Obitelji usmjeren pristup rane intervencije (Family-Centered Early Intervention) jedna je od glavnih smjernica projekta ERASMUS+ CP - Rana intervencija o čijoj se implementaciji aktivno raspravljalo na sa...
Pročitajte više
Naučiti se igrati (za roditelje - trening trenera)
Naučiti se igrati-za roditelje-trening trenera Predavačica: Karen Stagnitti PhD, BOccThy, GCHE Profesorica na Školi za zdravstvo i društveni razvoj na Sveučilištu Deakin, Victoria, Australija. Radna terapeutkinja  i doktor psihologije sa preko 35 godina iskustva u programima rane  interven...
Pročitajte više
Naučiti se igrati - NAPREDNI TEČAJ (uključivanje djece sa autizmom u igru)
Naučiti se igrati - NAPREDNI TEČAJ, uključivanje djece sa autizmom u igru Predavačica: Karen Stagnitti PhD, BOccThy, GCHE Profesorica na Školi za zdravstvo i društveni razvoj na Sveučilištu Deakin, Victoria, Australija. Radna terapeutkinja  i doktor psihologije sa preko 35 godina iskustva...
Pročitajte više
ChIPPA - procjena djetetove igre pretvaranja (praktična radionica)
ChIPPA - procjena djetetove igre pretvaranja, PRAKTIČNA RADIONICA Predavačica: Karen Stagnitti PhD, BOccThy, GCHE (Australia) Do prosinca 2018. Karen Stagnitti je bila Profesorica, Osobna predsjednica na Školi za zdravstvo i društveni razvoj na Sveučilištu Deakin, Victoria, Australija. Umiro...
Pročitajte više
CP-RANA INTERVENCIJA
ERASMUS+ projekt - CP-RANA INTERVENCIJA Hrvatska udruga radnih terapeuta sudjeluje na još jednom ERASMUS+ projektu - CP-RANA INTERVENCIJA. Projekt je razvijen od strane konzorcija partnera iz Španjolske - AVAPACE (http://www.avapace.org/) Portugala - Associação de Paralisia Cerebral de Braga (ht...
Pročitajte više
ERASMUS+ projekt CPwellbeing (No: 2016-1-ES01-KA204-025419)
Projekt CPWELLBEING proveden je s glavnim ciljem povećanja kompetencija kolektiva koji se nalazi u okružju osoba sa cerebralnom paralizom, o načinu implementacije inkluzivnog hranjenja i fizičke aktivnosti kroz inovativni program treninga prema pristupu globalne dobrobiti i kvalitete živote. P...
Pročitajte više
Međunarodno priznati program iz Ayres Senzoričke Integracije ® (ASI®)
Međunarodno priznati program iz Ayres Senzoričke Integracije® (ASI®) u trajanju od 120 sati provodi se kroz 6 područja Ayres Senzorička Integracija ASI® je reprezentativno područje terapeutske prakse koje se kontinuirano razvija posljednjih 30 godina. ASI® pristup utemeljila je i razvijala ...
Pročitajte više
Tečaj provedbe Kanadske mjere izvedbe okupacija - COPM (The Canadian Occupational Performance Measure)
Tečaj provedbe Kanadske mjere izvedbe okupacija, poznatije po akronimu COPM (The Canadian Occupational Performance Measure) Obzirom da je 2017. godine napokon službeno preveden, popularno nazvani COPM (The Canadian Occupational Performance Measure; autori: Mary Law, Sue Baptiste, Anne Carswell, Ma...
Pročitajte više
1 2 3 5
© 2021 HURT. Sva prava pridržana.
Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram