ChIPPA - procjena djetetove igre pretvaranja (praktična radionica)

ChIPPA - procjena djetetove igre pretvaranja, PRAKTIČNA RADIONICA

Predavačica: Karen Stagnitti PhD, BOccThy, GCHE (Australia)

Do prosinca 2018. Karen Stagnitti je bila Profesorica, Osobna predsjednica na Školi za zdravstvo i društveni razvoj na Sveučilištu Deakin, Victoria, Australija. Umirovila se od Fakulteta te se trenutno usredotočila na radionice i pisanje. Diplomirala je kao prvostupnica radne terapije na University of Queensland. Preko 35 godina većinom je radila u programima rane  intervencije u zajednici- temeljenom području, kao dio multidisciplinarnog tima specijalista pedijatrije. 2003. diplomirala je kao Doktorica psihologije na LaTrobe University. Njeno područje istraživanja je dječja igra. Dr. Stagnitti je izdala više od 120 publikacija, uključujući novinske članke, poglavlja knjige, i knjige. Razvila je nekoliko procjena igre uključujući: Child-Initiated Pretend Play Assessment, Pretend Play Enjoyment Developmental Checklist i Animated Movie Test. Iz tog istraživanja razvijena je terapija Learn to Play (Naučiti se igrati). Kroz godine, pozvana je prezentirati svoj rad na sposobnostima igre kod djece na nacionalnoj i internacionalnoj razini.

ChIPPA je jedinstvena procjena i pruža informacije o kvaliteti djetetove sposobnosti za samoiniciranjem svoje vlastite igre za djecu u dobi od 3 do 7 godina i 11 mjeseci. Procjena ChIPPA također pruža informacije o tome kako dijete funkcionira i organizira samog sebe. Samoinicijacija u igri pretvaranja ne procjenjuje se rutinski iako informacije o djetetovoj razini složenosti igre  pružaju vrijedne informacije o funkciji djeteta. Tumačenje djetetovih rezultata može se koristiti za informiranje stručnjaka o djetetovom jeziku, pripovijedanju, samoregulaciji i socijalnoj kompetenciji (temeljeno na studijama valjanosti ChIPPA-e).

Kome je namijenjena ova dvodnevna ChIPPA radionica?

  • ZDRAVSTVENIM STRUČNJACIMA I EDUKATORIMA koji rade sa djecom ispod 8 godina koja imaju teškoće u socijalnoj interakciji/ili jezičnoj te koja imaju teškoće funkcioniranja unutar njihovog socijalnog konteksta.

Nakon završenog tečaja polaznici će moći:

  • razumjeti temeljne pretpostavke i razvoj ChIPPA-e
  • odabrati materijal za igru
  • provesti procjenu, bodovanje te interpretirati rezultate procjene

Datum i mjesto održavanja: 08. i 09. ožujka 2019, HURT (Vukomerec 45, Zagreb).

Prijave do 25. veljače 2019. godine

Više informacija možete pronaći u PDF datoteci: ChIPPA – procjena djetetove igre pretvaranja.


Edukacija je bodovana od strane Hrvatske komore zdravstvenih radnika.

Uvjeti otkazivanja

Od edukacije možete odustati do tri tjedna prije početka bez snošenja troškova. Kako biste to učinili morate obavijestiti organizatora (HURT) u pismenom obliku prije isteka roka. Ukoliko ste prijavljeni te ne možete nazočiti edukaciji, potičemo na zamjenu. Otkazane prijave primljene nakon isteka roka za otkazivanje neće biti uvažene, te će vam biti naplaćen puni iznos kotizacije. Nema povratka novca za sudionike koji odustanu tijekom edukacije; iako u slučaju izvanrednog stanja ili promjene rasporeda individualno će se razmotriti nastale teškoće i rješenja u skladu sa HURT uvjetima otkazivanja/promjene.

ERASMUS+IDEMOCRACY
Erasmus+ 2020-1-ES01-KA204-083066 Hrvatska udruga radnih terapeuta sudjeluje na još jednom ERASMUS+ projektu "IDEMOCRACY - PROGRAM TRENINGA PROMICANJA OSTVARIVANJA DEMOKRATSKIH PRAVA OSOBA S INTELEKTUALNIM TEŠKOĆAMA U DIGITALNOM DRUŠTVU" Glavni cilj projekta IDemocracy je povećati kompetencije ...
Pročitajte više
ERASMUS+ - Uključivanje osoba s Downovim sindromom u provedbu ciljeva održivog razvoja kroz društveno korisno učenje
Hrvatska udruga radnih terapeuta je tijekom 2020 godine započela s projektom “ODRŽIVA USLUGA U OSOBA S DOWN SINDROMOM” . Glavni cilj projekta je bio povećanja kompetencija osoba s Down sindromom i kompetencija njihove podrške u vezi s provedbom ciljeva održivog razvoja kroz društveno koris...
Pročitajte više
ERASMUS+ CP i rana intervencija - 2. sastanak projektnog konzorcija
APCB – Associação de Paralisia Cerebral de Braga (Portugal) 28. i 29. ožujka 2019 godine. Obitelji usmjeren pristup rane intervencije (Family-Centered Early Intervention) jedna je od glavnih smjernica projekta ERASMUS+ CP - Rana intervencija o čijoj se implementaciji aktivno raspravljalo na sa...
Pročitajte više
Naučiti se igrati (za roditelje - trening trenera)
Naučiti se igrati-za roditelje-trening trenera Predavačica: Karen Stagnitti PhD, BOccThy, GCHE Profesorica na Školi za zdravstvo i društveni razvoj na Sveučilištu Deakin, Victoria, Australija. Radna terapeutkinja  i doktor psihologije sa preko 35 godina iskustva u programima rane  interven...
Pročitajte više
Naučiti se igrati - NAPREDNI TEČAJ (uključivanje djece sa autizmom u igru)
Naučiti se igrati - NAPREDNI TEČAJ, uključivanje djece sa autizmom u igru Predavačica: Karen Stagnitti PhD, BOccThy, GCHE Profesorica na Školi za zdravstvo i društveni razvoj na Sveučilištu Deakin, Victoria, Australija. Radna terapeutkinja  i doktor psihologije sa preko 35 godina iskustva...
Pročitajte više
ChIPPA - procjena djetetove igre pretvaranja (praktična radionica)
ChIPPA - procjena djetetove igre pretvaranja, PRAKTIČNA RADIONICA Predavačica: Karen Stagnitti PhD, BOccThy, GCHE (Australia) Do prosinca 2018. Karen Stagnitti je bila Profesorica, Osobna predsjednica na Školi za zdravstvo i društveni razvoj na Sveučilištu Deakin, Victoria, Australija. Umiro...
Pročitajte više
CP-RANA INTERVENCIJA
ERASMUS+ projekt - CP-RANA INTERVENCIJA Hrvatska udruga radnih terapeuta sudjeluje na još jednom ERASMUS+ projektu - CP-RANA INTERVENCIJA. Projekt je razvijen od strane konzorcija partnera iz Španjolske - AVAPACE (http://www.avapace.org/) Portugala - Associação de Paralisia Cerebral de Braga (ht...
Pročitajte više
ERASMUS+ projekt CPwellbeing (No: 2016-1-ES01-KA204-025419)
Projekt CPWELLBEING proveden je s glavnim ciljem povećanja kompetencija kolektiva koji se nalazi u okružju osoba sa cerebralnom paralizom, o načinu implementacije inkluzivnog hranjenja i fizičke aktivnosti kroz inovativni program treninga prema pristupu globalne dobrobiti i kvalitete živote. P...
Pročitajte više
Međunarodno priznati program iz Ayres Senzoričke Integracije ® (ASI®)
Međunarodno priznati program iz Ayres Senzoričke Integracije® (ASI®) u trajanju od 120 sati provodi se kroz 6 područja Ayres Senzorička Integracija ASI® je reprezentativno područje terapeutske prakse koje se kontinuirano razvija posljednjih 30 godina. ASI® pristup utemeljila je i razvijala ...
Pročitajte više
Tečaj provedbe Kanadske mjere izvedbe okupacija - COPM (The Canadian Occupational Performance Measure)
Tečaj provedbe Kanadske mjere izvedbe okupacija, poznatije po akronimu COPM (The Canadian Occupational Performance Measure) Obzirom da je 2017. godine napokon službeno preveden, popularno nazvani COPM (The Canadian Occupational Performance Measure; autori: Mary Law, Sue Baptiste, Anne Carswell, Ma...
Pročitajte više
1 2 3 5
© 2021 HURT. Sva prava pridržana.
Top linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram