HURT već više od 15 godina uspješno surađuje s radnim terapeutima u europskim zemljama i kontinuirano organizira edukacijske aktivnosti za svoje članove. Tijekom perioda 2006. – 2016. godine
provedeno je niz aktivnosti u cilju kontinuiranog profesionalnog usavršavanja s ciljem unaprijeđenja kompetenacija radnih terapeuta, no i drugih stručnjaka te osvještavanja važnosti okupacija u
svakodnevnom životu za zdravlje i dobrostanje pojedinaca. Neke od edukacija su:

a) Opće radnoterapijske kompetencije

  •  S ciljem razvijanja općih terapeutskih vještina tijekom 2015. godine HURT je u suradnji s Zdravstvenim veleučilištem organizirao praktičnu radionicu TRANSFERI. Predavači na radionici
    su bili: Andreja Bartolac, bacc.occup.therap., prof. psiholog, predavač na Zdravstvenom veleučilištu koja je svoje opsežno iskustvo provedbe transfera stjecala kroz desetogodišnji rad
    s odraslim osobama s cerebralnom paralizom, te edukacijom u Velikoj Britaniji, zatim Mirjana Kučina, bacc.therap.occup., koja je iskustvo provedbe transfera stjecala kroz devetnaest
    godina rada s osobama sa spinalnim ozljedama i Jurica Sinković, bacc.therap.occup., koji je iskustvo provedbe transfera stjecao kroz petogodišnji rad u neurorehabilitaciji. Na radionici je
    sudjelovalo 20 sudionika, pretežno radnih terapeuta koji su na radionici stekli nove vještine, obnovili svoja znanja i dobro se zabavili.
  • Tijekom 2015. godine u Centru za rehabilitaciju Silver održana je radionica “Kako nadići barijere i izazove – Od korijena do inovativnih radnoterapeutskih praksi ” sa svjetski
    poznatom radnom terapeutkinjom. Na radionici je sudjelovalo 45 radnih terapeuta pristiglih iz svih krajeva RH. Sadržaj radionice je uključivao temelje radnoterapeutske prakse poput
    Radnoterapeutskog okvira Američkog udruženja radnih terapeuta (dokument možete preuzeti ovdje), analize okupacija do suvremenih izazova s kojima se radni terapeuti suočavaju u
    svakodnevnom radu, poput kako marketiRaTi i promoviRaTi radnu terapiju, telemedicina i radna terapija (relevantne dokumente možete preuzeti ovdje – telemedicina i radna terapija,
    Global day of OT service, oblici promocije radne terapije prema AOTA). Više o radionici možete pronaći ovdje

b) Specifične kompetencije u različitim terapijskim pristupima:

  •  Opsežna edukacija stručnjaka, radnih terapeuta, fizioterapeuta i logopeda u području senzorne integracije provedena je u suradnji sa Sveučilištem južna Kalifornija ( USC Mrs. T.H. Chan Division of Occupational Science and Occupational Therapy University of Southern California) te Western Psychological Services (WPS). Ovom edukacijom osposobljeno je 34 terapeuta (radni terapueti, fizioterapeuti i logopedi) u provedbi Ayres terapije senzorne integracije i provedbi testa senzorne integracije i praksije. Edukacija je također osigurala dostupnost sredstva za procjenu navedenih izazova. Više o radionici možete pronaći ovdje
  • Praktične radionice iz područja pedijatrijske rehabilitacije: Program Naučiti se igrati (Learn to play) i Procjena djetetove igre pretvaranja (ChIPPA – The Child-Initiated Pretend Play
    Assessment) provedene su u suradnji s prof. Karen Stagniatti. Radionicama su sudionici (radni terapeuti, socijalni pedagozi, edukacijski-rehabilitatori, psiholozi, logopedi) razvili znanja o
    razvoju simboličke igre od 18 mjeseci do 5. godine života i kako to znanje upotrijebiti u procjeni djetetovih sposobnosti igre te implementaciji programa Naučiti se igrati (Learn to
    play) s naglaskom na primjenu u djece s teškoćama u razvoju.
  • Radi velike potrebe za terapijskim pristupima u radu s osobama s dijagnozom iz autističnog spektra u listopadu 2016. godine održana je masterclass radionica ‘Korištenje terapije Ayres
    senzorne integracije s djecom koja imaju poremećaj iz autističnog spektra’ s austrijskom stručnjakinjom, instruktoricom međunarodno priznatog USC/WPS tečaja Ayres senzorne
    integracije namijenjena radnim terapeutima, fizioterapeutima i logopedima. Masterclass radionica je osigurala informiranje i edukaciju terapeuta u aktualnim istraživanjima i njihovoj
    primjeni tijekom evaluacije, direktnog kliničkog tretmana, te metode i tehnike koje nadopunjavaju intervenciju u svakodnevnom životu (vizualne strategije, socijalne priče, iPad
    aplikacije).
  • Hrvatska udruga radnih terapeuta je u 2013. i 2015. godini organizirala međunarodno certificirani BAZIČNI tečaj Sustava komuniciranja razmjenom slika – Picture Exchange
    Communication System (u nastavku PECS). PECS je uspješan pristup putem kojeg se uz pomoć slika razvijaju komunikacijske sposobnosti. Prikladan je za djecu i odrasle sa širokim
    spektrom komunikacijskih poteškoća te poteškoća u učenju, uključujući autizam. PECS tečaj u suradnji s Pyramid Group Management Services Corporation (PGMSC) iz Velike
    Britanije.Polaznici tečaja bili su radni terapeuti, logopedi, psiholozi, edukatori rehabilitatori, učitelji i roditelji. Sudjelovanjem na tečaju, usvojili su temeljna znanja o PECSu, principima
    implementacije PECSa u svakodnevnom životu i principima edukacije roditelja.
  • Radi unaprijeđenja vještina potrebnih za rad s neurološkim pacijentima, HURT je organizirao dva puta inovativni, specijalizirani praktični tečaj MAES terapije (Movement Analysis &
    Education Strategies for children with Cerebral Palsy and similar neurological conditions/ Analiza pokreta i strategije motoričkog učenja za djecu s cerebralnom paralizom i sličnim
    neurološkim oštećenjima). Sudionici tečaja, liječnici, fizioterapeuti i radni terapeuti su zaključili da im je tečaj otvorio nove perspektive u procjeni i tretmanu pacijenata.
  • 2012. godine HURT je u organizirao edukaciju pod nazivom Kognitivna usmjerenost na izvedbu dnevnih okupacija CO-OP, čiji je predavač bila radna terapeutkinja. dr.sc. Claire
    Sangster Jokic.